Powered By Blogger

2012. december 3., hétfő

1. fejezet, 8. rész FEJEZETZÁRÓ



*Kiara szemszöge

Véresre sírtam a szemem. Nem bírom idegekkel. Elmentem már Liamtől. Egy padon vagyok. Remélem, itt fogok meghalni.

Úgy volt, hogy kb. hajnali 4kor zajokra keltem fel. Liam épp vett fel egy farmert.
-Hova mész? - kérdeztem.
Nagy levegőt vett, és lehajtotta a fejét.
-Daniella-hoz.
-Mi? - értetlenkedtem.
-Én még őt szeretem. És most itt van a városban. Légyszíves, menj el! - összeszorította az ajkát.
-Hát, kösz. Mindent. Akkor. Megyek. Szia. - nem akartam sírni előtte.Azt akartam, hogy úgy látszódjon, nem is érdekel.
Megfogtam a bőröndömet, beledobtam a cuccaimat, és egy toppban, meg egy bugyiban kiléptem a hideg utcára.

Amint hallótávolságon kívül voltam a háztól, ordítva kezdtem zokogni. Hogy tehette ezt? Hova menjek most? Mit fogok csinálni?
Remegtem, annyira fáztam. Minden egyes könnycseppem marta az arcomat, amitől még jobban ordítottam. Mintha savat könnyeznék. Csak ez rosszabb a savnál. Ez fájdalom.
Tényleg nem tudtam, hogy mit fogok csinálni. Szó szerint fázott a seggem, apámhoz nem megyek, Carriet nem zavarom, Ellel meg nem vagyok olyan jóba. Meg nem is akarom, hogy továbbiakban legyen valami közöm a fiúkhoz.
Engem nem szoktak csak úgy kidobni. Úristen.

Gondoltam egyet, és addig sétáltam, amíg nem találtam egy patikát. Bementem, és egy vény nélkül kapható, erős altatót kértem.
Furcsán nézett rám, de kiadta a gyógyszert.
Aztán elmentem egy éjjel-nappali boltba, és vettem egy vodkát. El is fogyott a pénzem.
Nincs hova mennem. Nincsenek is barátaim,Carrien kívül  De neki viszont vannak. Meg van rendes családja, tesói. Nem akarok rajta csüngni. Apám meg alkoholista, tudom, csak eddig nem mertem magamnak bevallani. Mert nem az volt az első veszekedésünk. Csomószor úgy jöttem haza, hogy berúgva terült el a kanapén, és amikor meglátott, azonnal ordított. Többet hozzá nem megyek. Akkor hová mehetnék? Rokonaimmal nem tartom a kapcsolatot.
Nem is hiányoznék senkinek. Ha igen, akkor is 2 hét alatt elfelejtenének. Aztán volt Kiara, nincsen Kiara.

Már világosodott. Leültem az egyik padra, és bevettem az altatót. Aztán még egyet. És még egyet. Kb. bevehettem vagy 8 db-ot. És vodkát ittam rá. Hányingere volt, de visszatartottam. Bennem kell, hogy maradjon a gyógyszer. Elkezdtem szédülni, majd eldőltem a padon.

*Liam szemszöge

Sajnálom az egészet, de Kiara csak egy elterelő volt. Mindig Danit szerettem. Ez nem fog megváltozni.
Megbeszéltük a dolgokat egymással, a hotel szobájában, és úgy döntöttünk, hogy újra kezdjük.
Miután megbeszéltük, csókolózni kezdtünk, aztán az ágyon elkezdtem vetkőztetni. A többi már...

Délelőtt kéz a kézben mentünk el vásárolgatni. Mindenki, aki csak felismert minket, tátott szájjal bámult. "Jajj újra együtt Dani és Liam"

Enyhe bűntudatot éreztem. De én Danit szeretem, és ez nem fog megváltozni.

*Niall szemszöge

Nagyon tetszik a Carrie. És szerintem Harrynek is, de neki most ott van Taylor, úgy hogy biztos nem fog rámászni Carriere. Itt az alkalom nekem.

Reggel bekopogtam Liam szobájába, hogy elkérjem Kiarától Carrie telefonszámát, de egyikük se volt otthon. De jó!
Twitteren kezdtem keresgélni.
Elfelejtettem a teljes nevét. Carrie Evans! Igen!
Rákerestem, és bekövettem. Ő követett már engem. Írtam egy twittet neki, és azonnal visszaírt.
Elhívtam Carriet, a közelben lévő kávézóba.

*Carrie szemszöge

Jó, ez most furcsa! Eddig azt hittem, hogy Harryt érdeklem, de most láttam a képeket, ahol Taylorral van, úgyhogy felejtős. De viszont írt Niall. Ami tök jó, mert.. Ő nekem jobban bejön, mint Harry.
Felhívtam Kiarát, hogy elmeséljem neki a dolgokat, de nem vette fel.

A megbeszélt időpontra elmentem a kávézóba, és már ott várt Niall.
-Szia! - állt fel és megölelt.
-Szia! - mosolyogtam elpirulva.

Elkezdtünk beszélgetni, amikor Daniella és Liam, kézen fogva léptek be a kávézóba.
-Te. Jó. Ég! - mondtam elkerekedett szemmel.
-Ó, sziasztok! - intett nekünk Liam.
Visszaköszöntünk, de még mindig le voltam dermedve.
Liam otthagyta Kiarát. Bassza meg!
Kifutottam a kávézóból, és Niall utánam futott.
-Hova futottál el? - kérdezte meglepődötten.
-Kiara. Ajj bassza meg! Hova mehetett? - néztem körbe, mintha valahol a közelbe lehetne.
-Mégis miért, hova menne? Nem nálunk van? - aztán hirtelen leesett neki - Liam dobta.
-Igen! - hajtottam le a fejem. - és most biztos valami hülyeséget csinál, ahogy ismerem! Hívok egy taxit, elmegyek az apjához!
-Megyek veled!

Nem volt az apjánál. Se Eleanornál. Sehol.
-Hol lehet? - kérdeztem, a sírás szélén állva.
-Carrie.. Szerintem meg kéne néznünk a kórházban, nem vitték-e be.
Ahogy ezt kimondta, még jobban sírtam.

*Niall szemszöge

Elmentünk a kórházba. És bevitték Kiarát. De többet nem fog már kijönni.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!!!!!!Imádom*--* Remélem hamar jön a kövii:D

    VálaszTörlés
  2. Könnyeimmel küszködve olvastam.mert annyira jó volt hozzá a zene hogy nem bírtam visszatartani a sírást!!!Alig várom a kövit ami remélem lesz!!! Nagyon jó Szonja!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jújj de cukii vagy:DD köszönöm:33 hát majd biztos lesz :33 de most kikell gondolnom, hogy folytatodjon :DD <3

      Törlés