Powered By Blogger

2012. november 12., hétfő

1. fejezet, 3. rész

*Liam szemszöge

-Liam, te vagy az? - ordította Zayn, álmomból felkeltve.
-Ne ordíts már! - nyitottam ki szemeim.
A ruhám teljesen elázott a hótól, és a hideg ráz. Elaludtam a padon.
-Gratulálok Liam, te vagy csak ennyire hülye! Mit keresel itt? Mindenki téged keres! Ha még egyszer ilyet csinálsz..! - mérgelődött Zayn, aztán hívott egy taxit.

Amint hazaértem, elmentem lezuhanyozni, és ittam egy forró teát.
Már a pizsamámban jöttem le a lépcsőről, amikor 4 kíváncsi szempárral találkoztam.
-Ki az a nő, és mit tett veled? - kérdezte grimaszolva Niall.
-Tönkre tett! Egyszerűen nem értem mi van. Egyik percben megadja a számát, a másikban meg ordít velem, amiatt, amihez nincs is közöm! - nyűglődtem.
-Haver! - karolt át Loui - Tudom miről beszélsz! Eleanor is ezt csinálja. Kiismerhetetlenek a nők!
Nem válaszoltam Louinak, csak mosolyogtam bambán, aztán úgy gondoltam, felhívom Kiarát.
Már majdnem megnyomtam a hívás gombot, amikor rájöttem, hogy fél 1 van.
-Mért nem alszotok? - vontam fel a szemöldököm.
-Ugye, téged kerestünk. De amúgy nem tudom. - nézett Harry.
Szimplán sóhajtottam egyet, és felmentem a szobámba.

*Kiara szemszöge

Most már biztos egymásnak küldözgetnek SMS-t az osztálytársaim, hogy "láttad azt a cikket?.."
Soha nem szerettem a középpontban lenni. Én inkább a sarokban elbújós féle vagyok. Jó, hogy nem kell ezen a héten iskolába mennem.
Úgy volt, hogy felhívom Carriet, és elmesélem neki, hogy mi van, de inkább hagytam. Nem volt kedvem senkivel se beszélni.

1873108_gkksrhhcyxhwteg_large

Amikor haza értem, apa idegesen ült a kanapén, és engem figyelt, ahogy veszem le a csizmám.
-Kisasszony! Tudod, amikor elmész valahova, kéne nekem szólni! - mondta, gúnyos mosollyal.
-Nincs most kedvem ehhez. - válaszoltam, és feltrappoltam a lépcsőn.
Fent lezuhanyoztam, és átvedlettem pizsibe. Lehet túlreagáltam a dolgokat? Nem. Mért nem figyelt jobban a lesifotósokra?
Liam amúgy is felejtős.

*reggel*

Arra ébredtem, hogy valaki az ablakomat dobálja hógolyókkal.
Idegesen néztem ki, hogy ki lehet az, de minden dühöm elszállt, amikor megláttam. Mosolyogva állt, és integetett.
-Gyere be! - ordítottam, és gyorsan felkapkodtam az első ruhadarabot, amit találtam.

Kiara ruhája
Zavartan futottam le a lépcsőn Liamhez.
-Szia! - köszönt lesütött szemmel, kezében egy tábla csokival, aminek a csomagolására az volt írva, hogy SORRY.
Nyújtotta felém a csokit, én meg megköszöntem, és elvettem tőle.
Liam még köszönt apunak, aztán felmentünk a szobámba, átbeszélni a dolgokat.
-Hidd el, Kiara, én tényleg nem láttam, a fotósokat, nem akarlak téged kellemetlen helyzetbe hozni! - nézett rám könyörgő szemekkel Liam.
Nem, már egyáltalán nem haragudtam rá.
-Semmi baj! - mosolyogtam és megöleltem.
-Huhh! Azt hittem nehezebb lesz elnyernem a bocsánatod! - mondta gúnyos hangsúllyal Liam, amire én belevágtam a karjába. Mind a ketten nevettünk.
Hirtelen egy hatalmasat korgott a gyomrom, ami kicsit kínos volt nekem.
-Nagyon éhes vagyok! - nevettem zavartan el magam.
-Elviszlek reggelizni! - mosolygott Liam.

A taxi egy nagyon hangulatos kis kávézónál rakott le minket. Liam kinyitotta nekem a kávézó bejárati ajtaját, aztán beléptünk. Kicsit több Directioner rajongó volt, mint amire számítottunk.

*Liam szemszöge

Szeretem a rajongóim, nem erről van szó. De néha túl sok ez.
Mindenkinek adtam aláírást, aztán leültünk egy asztalhoz Kiarával.
-Mit hozhatok? - jött a pincér.
-Óóó én kakaót szeretnék! - mondta Kiara.
-Akkor 2 kakaót szeretnénk! - mosolyogtam a pincérre, aki ettől nagyon zavarba lett. Tudtam, hogy felismert engem.
Körülbelül 5 perc múlva kihozta a 2 kakaót a pincérlány, de annyira remegett a keze, hogy teljesen leöntött vele.
-A francba! - szitkozódtam.
-Ne haragudj, kérlek, nem direkt volt! - vörösödött el.
-Mindegy. - mondtam idegesen, letettem pár dollárt az asztalra, és Kiarának mondtam, hogy induljunk.

Amint kiléptünk, jól megcsapott a hideg, főleg most, hogy kakaós a polóm.
-Azt hiszem, haza megyek. - mondtam szomorúan.
-Megyek veled! Nincs kedvem haza menni apához. - mosolygott Kiara.
-Oké, benne vagyok!
Hívtam egy taxit, ami 5 percen belül ott volt értünk.
Egész nap rossz közérzetem volt, de a taxiban elfogott a hányinger, és égett az egész fejem.
-Jól vagy? - kérdezte aggódva Kiara.
-Igen, persze! - hazudtam.

Mikor hazaértünk, elrohantam wc-re, szegény Kiarát az előszobában hagyva.
Öklendezni kezdtem, a többit meg már hagy ne részletezzem.

*Kiara szemszöge

Liam a taxiban is elég furcsán nézett ki, de amikor haza mentünk hozzájuk, fogta és elrohant a mosdóba.
Nem tudtam ezt mire vélni, így csak álltam.
-Liamnak mi a baja? - kezdte köszönés nélkül Harry, - Óóóó te vagy Kiara, Liam nagy szerelme!
-Ő nem tudom. - vörösödtem el.
-Harold Edward Styles vagyok! - nyújtotta röhögve a kezét Harry.
-Tudom! - ráztam meg.
Eközben Liam is kijött a WC-ről.
-Kiara, szerintem menj el, nagyon nem érzem jól magam! - nyögte.
-Dehogy megyek! Ki fog vigyázni rád? - emeletem fel a hangsúlyom, mire Liam egy mosollyal válaszolt.
Liam átöltözött otthoni ruhába, és bevett lázcsillapítót.
Leültem vele megnézni az Aladdint, hogy jobb kedvre derüljön.

Körülbelül a film közepénél tartottunk, mikor Liam megszólalt.
-Köszönöm, hogy itt maradtál velem. Tudod, a fiúk nem nagyon foglalkoznának velem. - mondta, egy apró mosollyal.
-Alap, hogy itt maradok veled. Te is velem maradtál a kórházban!
Tovább néztük a filmet, és én közbe beadtam magamnak az inzulint. Ha elfelejteném, rossz vége lenne. Nagyon.

270668_289035704533579_175505089_n_large

Este 10 óra van. Elaldtunk Liammel a filmen, apától már van 10 db nem fogadott hívásom. Nagyon kifogok kapni.
-Liam! Kelj fel! - ébresztettem.
-Hé, mi, mi van? - kérdezte fáradtan-
-Este 10, na az van! - mérgelődtem.
Felpattantam a kanapéról, és hallottam, hogy valaki röhög a hátunk mögött.
-Műsort! Még! - nevetgélt Niall.
Kicsit zavarban lettem, és én is elnevettem magam.
Küldtem apának egy üzenetet, hogy ne aggodjón, mindjárt otthon vagyok.

A taxira 10 percet vártam, eközben kicsit beszélgettem Harryvel, mert Liam annyira rosszul volt, hogy elment lefeküdni.
-És? Mi van köztetek? - kérdezte kíváncsiskodva.
-Barátság. - feleltem közömbösen.
-Ember, ez minden de nem barátság! Izzik körülöttetek a levegő!
Amint ezt kimondta, teljesen elvörösödtem. Hát tényleg nem barátság, az már biztos.
Hál' Istennek a helyzetet a megjövő taxi mentette meg.
Elköszöntem Harrytől, és a többiketől, és beszálltam a taxiba.

Egész úton lehajtott fejjel ültem, és azon gondolkoztam, milyen rapli lesz otthon.

55617_original_large

*Harry szemszöge

Aranyos lány, olyan Liamnek való. Visszafogott, de mégse anyám asszony katonája.
És, hogy csak barátság lenne köztük. Kétlem. Mikor itt lent néztek filmet, izzott köztük a levegő. És Liam is csak róla beszél.





2 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon jóó:) <3 Szonja mikor jön a kövi? Legszívesebben már most olvasnám!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszööönööm:) majd jön :D de szerintem ma még elkezdem, úgyhogy körülbelül holnaputánra lesz kész:|| <3

      Törlés