Powered By Blogger

2012. november 18., vasárnap

1. fejezet, 5. rész

KÖZÉRDEKŰ!Nem akarok senkit se fárasztani, de ezek fontosak:
Eddig 500-an kattintottatok a blogomra, amit iszonyatosan nagyon köszönök! Tudom, ez nem olyan nagy szám, de akkor is sokat jelent számomra! De még valami. Attól független, hogy kattintottatok, nem tudom, hogy ki olvasta el a blogom, így arra szeretnélek titeket kérni, hogy lent írjatok kommentet, ha tudtok! FONTOS lenne nekem! Köszönöm!
Szoni xx



*Kiara szemszöge

Apa megfogta a hajam, és úgy húzott ki a házból.
-Engedj el! - ordítottam könnyes szemmel. - Nem megyek haza!
-Leszarom! Velem jössz, ha azt mondom, nem fogsz ilyen senkiházi fiúknál lakni, és te az én lányom vagy, én mondom meg mit csinálsz! - vágott vissza.
-Itt marad! - jött ki Eleanor. - Vagy hozzám költözik, ha itt nem maradhat! De most azonnal engedje el.
Apa döbbenten engedte el a hajam, én meg odarohantam El-hez, és megöleltem.
-Soha többé nem akarlak látni! Ne gyere majd haza sírva, ha összeveszel evvel a buzival! - mosolygott gúnyosan apa.
-Nem buzi! És most azonnal takarodj innen! - a könnyeim csak úgy folytak.
Teljesen megváltozott apa. Soha sem volt ilyen. De nem érdekel. Ő már nem az én apám.

Sírva mentem be a házba, El kezét fogva. Mindenki minket figyelt, Liam meg odarohant hozzám, hogy megölelhessen.
-Nincs semmi baj! - csitított.
-A saját apám! - emeltem fel a hangsúlyom.
Ahogy kimondtam, Harry is odajött, és megölelt, aztán a többiek is.

531077_431850513548766_22518524_n_large

Később felmentem Liam szobájába, hogy átgondoljam ezt az egészet. Nagyon sok minden történt az elmúlt napokban. Ugye a kórházi eset, Liam, apu. A cikk az újságban.
Gondoltam felhívom Carriet.
-Halló? - vette fel.
-Jajj Carrie, már annyira hiányzott a hangod! - mondtam.
-Mi a jó büdös élet van veled? Kórházba kerülsz, nem jössz suliba, és cikkek jelennek meg rólad, és Liamről! - ó, tehát már ő is látta. De jó!
-Ma találkozzunk!
-Nálatok? - kérdezte.
-Ö.. Ne. Mondjuk a parkban, 5 körül! Mindent elmesélek! - és letettem a telefont.

Kicsit még ültem, amikor Liam lépett be az ajtón. Mosolyogva leült mellém, és a kezembe nyomott egy csokit.
-Mindig segít, ha rossz passzban vagy! - mondta kedvesen.
-Azt akarod, hogy elhízzak? - nevettem.
-Szerintem te még ducin is gyönyörű lennél ! - sütötte le Liam szégyenlősen a szemét.
-Köszönöm!

*Liam szemszöge

Felemeltem a fejem, és belenéztem Kiara barna szemébe.
Közelebb húzta magamhoz, ajkunk között kb. 5 centi volt.
Halványan elmosolyodtam, majd ajkamat rátapasztottam az ő ajkára.
Heves csókolózásba kezdtünk, amikor nyitódott az ajtó.
-Azt hiszem, rosszkor jöttem be! - nevetett zavarában Harry.
-Igen! - válaszoltam dühösen.
-Na mindegy, akartok jönni velünk korcsolyázni?
-Megyünk? - kérdeztem kedvesen Kiarát.
-Nekem nem jó, Carrievel találkozok! - nézett szomorúan Kiara.
-Akkor nekem se jó, szia Harry! - mentem oda az ajtóhoz, és becsaptam.

Egy kis ideig nem szóltunk Kiarával. Mind a kettőnk zavarba volt a csók után, és azután, hogy Harry meglátta. És ha Harry tudja, akkor a többiek is tudják.
-Ami most történt, az nem történt meg! - mondta, megtörve a csendet Kiara.
Kérdőn néztem rá, nem élvezte? Vagy mi van?
-Jajj Liam, ennek a csóknak nem szabadott volna megtörténnie. Mi csak BARÁTOK vagyunk! - szomorúan lettem ettől a kijelentéstől. Csak BARÁTOK. És még ki is hangsúlyozza a barátok szót.
-Szerintem a BARÁTOK nem így viselkednek egymással, nem csókolóznak, és nem ALSZANAK együtt! -  mondtam lehajtott fejjel.
-Akkor átköltözöm El-hez! - állt fel, megfogta a bőröndjét, és beledobta a ruháit.
-Menjél!
Újra könnybe lábadt a szeme, de gyorsan kifutott a bepakolt bőröndjével.

426300_365117840239732_2031237884_n_large

Csak ültem az ágyon, és azon gondolkoztam most mi lesz. Remélhetőleg majd kibékülünk.
És ha nem? Akkor mit csinálok? De nekem ne mondja, hogy csak BARÁTOK vagyunk! Hát látszik, hogy ez több, JÓVAL több, mint barátság, Istenem!
Egyszer csak kopogtattak.
-Takarodj, kérlek! - utasítottam a kopogót.
-Na nyugi már! - lépett be Zayn, - Ez is csak egy nő, nehogy már így kiborulj tőle!
-De ő. Nem értem. Vágod, hogy mindenen kiakad? Együtt alszunk, az még teljesen normális, de ha elcsattan egy apró puszi, akkor MI CSAK BARÁTOK VAGYUNK! - utánoztam Kiara hangját.
-Jajj haver! - vágott hátba Zayn.

*Kiara szemszöge

Itt ülök El mellett a kocsiban. Annyira kedves velem, kezdem nagyon megszeretni. Most egy időre hozzá fogok költözni.
-Amúgy meg, most akkor ti így titokban jártok a Liammal? - kacsintott.
-NEM! - vágtam rá gyorsan.
Enyhén felröhögött, aztán tovább vezetett.

Mikor hazaértünk, felmentem a vendégszobába, és ledobtam nehéz bőröndöm.
-Ha bármi van, - lépett be El - nekem nyugodtan mondhatod! Bármikor meghallgatlak!
-Jajj istenem, El, alig ismersz, és mégis annyira kedves vagy! - rohantam oda hozzá, és megöleltem.
Ő szorosan visszaölelt, majd elengedett, és lement a nappaliba.
A karórámra pillantottam, és rájöttem, hogy rég a parkba kéne lennem.

Gyorsan hívtam egy taxit, és közben megüzentem Carrienek, hogy nemsokára ott leszek.

Ahogy odaértem, és megláttam a barátnőmet, sikítva rohantam felé.
Szemembe könnyek szöktek, miközben szorosan magamhoz szorítottam. Senki sem áll olyan közel hozzám, mint ő.
-Jajj Kiara, megfojtasz! - nevetett.
Leültünk egy padra, és Carrie mesélésre kényszerített.

1189789-11-1333481678658_large

*Carrie szemszöge

Valami furcsa van Kiarában. Valahogy megváltozott, nem olyan mint régen.
-Tehát összefoglalva, Liam megcsókolt, Eleanornál laksz, apuddal többet nem fogsz beszélni, és még kórházban is voltál. Vágom. Azt hiszem! - szedtem össze gondolataimban azt, amit most Kiara mesélt.
-Úgy nagyjából igen! - mosolygott. - De Liamet nem értem. Eddig próbáltam elhitetni magammal, hogy biztosan nem érdeklem. De hát Harry is azt mondja, hogy de, ugye rajta is látszik. Meg mért pont irántam érezne így? Mindenkit megkaphat, szó szerint MINDENKIT! Ajj Carrie, mit csináljak?
-Te érzel valamit iránta? - kérdeztem, felvonva a szemöldököm.
-Igen. Nem tudom! Igen. Hagyjál! - hisztizett Kiara.
-Látszik, hogy igen. De ha tényleg, akkor viszont nagyon gyorsan menj el hozzá, és mondd neki, hogy hülye voltál, mikor a csók után így viselkedtél! - emeltem fel mutató ujjam, a fegyelmező hatás kedvéért.
-Ha te mondod.. - hajtotta le a fejét.

Még beszéltünk egy kicsit, de mondtam, hogy nekem haza kell mennem, mert anyáéknak nem is szóltam, hogy elmegyek.
Valami megváltozott Kiarában, úgy érzem.

*Liam szemszöge

Elmentem egy szórakozóhelyre. De nem tudom hova. Nem tudom, hol vagyok. Ittam. Pedig nem szabad a vesém miatt. Nem vagyok jól! Szól a zene, és lányok jönnek oda hozzám. Elküldöm őket. Nem vagyok jól! Hányingerem van. Szédülök. Nagyon hangos a zene. Istenem. Hol vagyok? Mit ittam? El fogok ájulni, azt hiszem.

1495946-11-1351617968098_large

3 megjegyzés: