Powered By Blogger

2012. november 25., vasárnap

1. fejezet, 6 rész

*Niall szemszöge

Kocsiba pattantam körülbelül éjjel 2kor Harryvel, és kutatni kezdtük Liamet.
Nem tudhattuk, hogy hova mehetett, így minden eshetőséget megnéztünk. Végig jártuk az utcákat, de nem volt sehol. Egyszer csak megpillantottunk egy eléggé viselt külsejű szórakozó helyet, és láttuk, hogy, egy 19 év körüli fiú ájultan fekszik a bejárat előtt.
-Azt ne mondd, hogy ő az! - szorította meg a kormányt Harry.
-Nézzük meg!
Leparkolta Harry a kocsit, és közelebb mentünk a sráchoz. Liam volt az.
-Bassza meg! - káromkodtam el magam.
Harryvel felemeltük Liamat, és betettük a kocsiba.
-Nem kéne egy mentőt hívnunk? - kérdeztem.
-Nem tudom! De istenem, mit csináltál? - fordult Liam felé Harry, mintha tudna válaszolni.
-Vigyük el szerintem!

A kocsiban nagyon nem szóltunk egymáshoz, egészen a kórházig.
Kicipeltük Liamet, és bevittük. Ott felrakták egy hordágyra, és elvitték. Mi haza mentünk, mert Liam nagy fiú tud vigyázni magára.

Tumblr_m2s43neuxk1qldhbko1_500_large

*Kiara szemszöge

El házában ébredtem, mert ugye most itt fogok lakni egy ideig.
Lementem, és El, meg Loui mosolyogva terítettek reggelihez. Gondolom Loui tegnap itt aludhatott.
Miközben El a pirítóst kente vajjal, Loui magához húzta, és hosszasan megcsókolta.
-Úgy szeretlek! - mondta.
-Én is! - mosolygott El.

Tumblr_mc3e8acthm1ruygwvo1_500_large

Olyan megható volt, hogy így szeretik egymást. Vajon én is így lennék Liammal? Ma felkeresem.
-Őőő, szia Kiki! - vörösödött el Loui.
-Kiki? Valami új becenév? - röhögtem el magam.
-Mi van? Nem tetszik a pasim által adott becenév? - csücsörített viccből felém El.
Nem válaszoltam semmit, csak nevetve leültem az asztalhoz.

Miután megreggeliztünk, küldtem Carrienek egy üzenetet, hogy felhívom Liamat, hogy találkozzunk.
Remegve nyomtam meg a hívás gombot.
Csöngött egy ideig, de aztán nem vette fel senki. Elkeseredve néztem a kijelzőt, majd az ideiglenes ágyamra dobva a telefonom, összekuporodtam a bőr fotelben.
Valahol belül reménykedtem, hogy vissza hív, de nem számítottam rá. És nem is hívott.
Könnyek szöktek a szemembe. Túl reagáltam. A hülye fejem, istenem, de mérges tudok lenni magamra.

*Loui szemszöge

-Kiara! Gyere le egy kicsit! - ordítottam fel az emeletre.
-Megyek! - ordította vissza.
Óvatos léptekkel leszökkent a lépcsőről, majd könnyeit törölgetve, felerőltetett egy műmosolyt.
-Itt vagyok, mondhatod!
-Mi a baj? - kérdeztem meg.
-Semmi, mondjad! - tartotta továbbra is a műmosolyát.
-Liam tegnap este nagyon berúgott! - vágtam a közepébe, - És toxikológiára kellett vinni, alkohol mérgezés miatt. Már magához tért, de Harrytől azt kérte, hogy szóljon neked, menj be hozzá a kórházba.
Kiarának könnybe lábadt a szeme, és felrohant a szobájába.

Tumblr_me0q43wwrd1rioriqo1_500_large

Liam amúgy nem szokott inni, sőt még alig csinál valami hülyeséget. Ő a jó fiú a csapatban, de mióta találkozott Kiarával, teljesen más lett. Vagy csak szerelmes. Nem tudom.

*Liam szemszöge

Azt hiszem, kicsit többet ittam tegnap este a kelleténél. Nem direkt volt. Csak azt hittem jobb lesz, ha kicsit magamon kívüli állapotban leszek, és elfelejtem pár órára Kiara értelmetlen kiakadásait. De túlzásba vittem. Egyik pohár, másik pohár. És kikötöttem a toxin. Gratulálok, ügyes vagy Liam!

Kopogtattak.
-Igen?
-Szia! - lépett be Kiara. - Mondta Loui, hogy mi van.
-Aha. - néztem magam elé, semmit mondóan.
-Miért ittál? Tudod, hogy amúgy se szabad neked! Meg, meg is halhattál volna! - szidott le.
-Hirtelen érdekel, mi van velem? - mosolyogtam rá gúnyosan.
-Mindig is érdekelt.. - hajtotta le a fejét.
Felültem az ágyon, és ő közelebb jött hozzám.
-És ne haragudj! - suttogta, és közben még mindig egyre közelebb jött, már épp 1-1 centi választott el minket egymástól.
-Rád soha nem haragszom! - simítottam hátra a haját.
-Csókolj meg Liam! Nem fogok kiabálni.
Ahogy bírtam, felálltam, és olyan közel húztam magamhoz Kiarát, hogy ajkunk összeért. Éreztem, hogy Kiara se bánja.

Tumblr_mdatpewjfe1r6sfkto1_500_large

*Kiara szemszöge

Érezni az illatát. Az ajka ízét. Őt. Felbecsülhetetlen érzés számomra. Nem is értem, miért akadtam ki, amikor először megcsókolt.
-Nem fogsz soha többet ilyet csinálni, ugye? - szakítottam meg a csókunkat.
-A viselkedésedtől függ! - kacsintott.

A nap hátralevő részében bent maradtam vele a kórházban. Nagyon sokat beszélgettünk, és azt is megbeszéltük, hogy vissza költözöm hozzá.
Mikor Liam elaludt, gondoltam elmegyek egy kicsit sétálgatni a városban. Bementem egy kávézóba, és vettem egy forró csokit. Leültem az egyik asztalhoz, és kinéztem a kávézó ablakán. Pont szembe volt egy újságos, ahol megpillantottam egy cikket Liamről. Gondoltam megnézem, ezért kifizettem az italt, és kimentem.
Ez állt a cikkben :
"Egészen biztossá kezdd válni, hogy a titokzatos lány, azaz Kiara Travis, Liam új barátnője. Sok helyen látták őket együtt, és elviekben a leányzó a fiúhoz is költözött."
Megvettem az újságot, és betettem a táskámba.
Liam barátnője? Hmm.. Nem hangzik rosszul!

Tumblr_mdwhh0rgnn1rxppp0o1_500_large

Visszamentem a kórházba Liamhez. Pont akkor léptem be a kórházi terem ajtaján, amikor Liam ébredezett.
-Hol voltál, Drága? - kérdezte bájosan.
-Á, csak sétálgattam!
Elkezdtem matatni a táskámban, majd elővettem az újságot, és odadobtam Liamnek.
-Na már megint mit írtak? - kezdte olvasni unottan. - Ó, vicces! Előbb tudták, hogy a barátnőm vagy, mint én! - kuncogott.
-Mért te tudod, hogy a barátnőd vagyok? - mosolyogtam huncutul.
-Szeretnéd, hogy tudjam? - nézett végig rajtam.
-Miért, te szeretnéd? - kérdeztem vissza.
-Én igen! - állt fel kicsit szédülve, majd odalépett, és újra megcsókolt.

255402_397516900316250_1572502562_n_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése